torsdag 22 november 2007

Godmorgon

Godmorgon


I dag sov jag ut till klockan 08.00, wow... hade kunnat sova längre skittrött är jag... seg åh trött åh vill ligga i soffan & inte röra mig i dag...


Nope det kommer ej att ske ska på sjukuset i dag kl 13.00 sen på vårdcentralen kl. 12.15 sen på apoteket. Vet ni något hemskt, jag har frikort nu,Jo det är sant visst är det tragiskt? Mycket tragiskt....

Detta år 2007 är mitt sjukår, har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv, så nästa år ska jag inte vara sjuk alls. Bra deal va?


Satt och diskutera med min far över en kopp kaffe i morse, hur eländig och jobbig min mage är, alla problem jag haft men jag har aldrig låtit det gått ut över jobbet, dvs min ork som inte varit 100% , utan snarae 60% för att orka jobba proriterat vila, och då har ni mina vänner och krogen blivit lidande bland annat...( men sen har jag varit arbetslös också ...) Men till er aom tycker jag varit en tråkmåns, så har jag det... sorry..

Så nu eller 2008 ska jag ta igen allt, ( om jag inte nu får väldens sämsta diagnos efter detta då) Det är ett av min nyårs löften.
Godmorgon


Inga kommentarer: