tisdag 6 november 2007

Söderut

Godmorgon


Söderut i drar jag i dag, 6 mil ca till lövånger, där är ja inte så ofta , jag träffar ju min familj och så men det känns som långt, men det är verkligen inte långt, skärpning holm.

I lövånger ska jag i alla fall umgås med mamma syster bröder och morfars. Kommer hem onsdag kväll tror jag.


Annars i dag blir det inte mycket ska göra lite smycken för det var som längesen...typ en vecka:-)

Innan jag åker dvs vid 12 så ska jag hinna dammsuga packa och diska bort... kommer förmodligen att hinna det sista 30 min, jag kan inte göra det på en gång lägga mig i soffan och njuta av att det är en halvtimme kvar, varför är det så? Jag funkar bäst under stress ... konstigt?


Dagens bild

Godmorgon

1 kommentar:

Anna I Vida Världen sa...

jag tror vi människor har en stark benägenhet till att skjuta upp saker, i hopp om att man slipper göra det då... Men som vi alla vet så kommer vi ju ändå att måste ta tag i allt så småningom...