tisdag 23 februari 2010

Spådom

God Eftermiddag!

Kom hem vid halv två i dag, efter ett lång pass, fm bestod av möte sen kom Anna och Anton förbi och sa Hej, Anton har blivit världens sötaste bebis. Jag blev även spådd på jobbet i dag, med en guldring som satt fast i en tråd. Mina kvinnliga kollegor har alla blivit spådda med denna medtod och det har stämt alla ggr. Det är ju bara en kul grej. Ja i magen så är det en liten flicka, och så ska vi få 2 barn till, 2 pojkar.  Känns ju helt super:-D Får se om det stämmer... Spännande...Men 3 barn vill jag ha ( säger jag som inte ens har 1 än;-))

Ikväll har jag laddat med film, jag har hyrt allt för in syster, och köpt popcorn. Så jag ska krypa ner i soffan och bara mysa.
Nu är jag ledig tills lördag, förutom utbildning på fredag+ lönesamtal.

Jag ska ladda för lönesamtalet och plugga lite neuropsykiatri. I morrn ska vi kolla och köpa golv, hann aldrig  i söndags fick ju främmen:-D
Sen på kvällen ska jag till smedjan en sväng, har köpt en ny arbetsstol till Ateljén, en rosa... fin & skön. blocketfynd!

4 kommentarer:

Lina sa...

Tror att det stämmer, du kommer få en flicka!! Det är dags att det kommer några små flickor!! :) Jag tror att vi också kommer att få en, men man vet ju aldrig! ;)

Snörvla lagom till filmen!! Lovar dig att du kommer att hulka lite!! ;)

Kram kram!!!

ps. Kolla in min blogg också om du inte redan gjort det! lina-ochlivet.blogspot.com

Soffan sa...

Åh dags att ladda med näsduk igen...tårarna sprutar!!
Spännade med bebben! Å spådom såklart...

Frida W sa...

Anna spådde mig ockå när Seth låg i magen - och hon hade ju rätt! Sen ska vi visst få en flicka också! När vet jag inte ännu!

Anonym sa...

Ja det Är lite coolt att det stämmer.. Så spännande tänk hon kan ju ha rätt. Jag grät floder till filmen se den skitbra :-))) Frida