söndag 14 februari 2010

Alla  dag

Hej

Söndag idag, helgen har som vanligt gått för snabbt och är snart slut. Idag har det varit kanon väder och sol. Gick till stigs runt 13 för en lunch med dane och Rebecca, vi åt gott surra om livet nu hemma tig min energi slut men jag ska ta tag i saker en kaos är det här hemma


Som ni ser, barn rummet är tömt därav rök 3 garderober, så nu måste jag göra lite ordning och reda så jag inte får ett frispel då jag ska leta upp mina kläder varje morgon.


Det ska målas läggas golv och piffas.
Det finns en träbård här om någon är sugen??

Vi har taggat igång och funderar på om det svart vita rummet med kaoset i ska få sig en makeover nytt golv och en ljusare tapet + vitt tak. Får väl se hur mkt energi och ork som finns. Hallen och toan ska ju också piffas, hallen blir dock sist.
Ikväll blir det grekisk mat och film och mys

Location:Dragongatan,,Sverige

1 kommentar:

Rebecca sa...

Tack för fika idag.. det var alldeles för längesen. Det kommer bli så fint i barnrummet :)
Kram