söndag 21 februari 2010

Knyta i hop säcken...

Gokväll

Jag har lyckats stöka ihop det mesta av allt stök och det känns så skönt.
Ateljén är nu helt städad och allt är på plats. Svart vita rummet är mera i ordning, jag har lyckats sortera mera kläder som jag ska he upp på vinden, jag kan inte ha så många av mina tröjor dom hasar upp på magen så jag besluts mig för att göra en rensning, jag fick också ett tillskott i garderoben med 12 nya gravidplagg. Fick kläder av sara. Så nu kan jag säga att jag har en stor gravid garderob inte fel. Stort tack till sara

Mycket stök är kvar. Det är lite kaos i köks skåparna sen vi byggde om skafferi, ska ordna till det i veckan.

Veckan som kommer känns helt kanon förutom torsdag, då har jag tandläkaren
Jag jobbar i morrn till tisdag sen lördag, så massa ledig. Min plan är att träffa min älskade gudson som jag sett alldeles för lite av på senare tid.

Sen fortsätter renovering, börjar nog med toan i veckan. Sov gott



Inga kommentarer: