fredag 5 februari 2010

Dagens meny

Dagens meny

Frukost

Kopp varmt vatten med ingefära
2 Wasa Havre medn kokt skinka
1 skål Afil Eco a naturell

Lunch:

2 Kokta potatis & fiskbullar
Vatten
2 wasa havre

Mellanmål:
1 banan & lite fil

Middag:

2 kokta potatisar
Fiskbullar
2 husmans

Kvällsfika
1 kopp te & banan med lite fil

Jag får absolut inte dricka något kaffe eller inta något sött, äta citrus eller gurka
Med denna meny tror jag att jag ska klara mig från en total krasch och magen finner harmoni & balans tills i morrn:-DDD
Kaffet är jobbigast:-(( Men bebisen viktigast

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Men Frida! Nyttigt och inget godis förstår jag. Men du måste ju äte lite mer iaf. Det där räcker inte till dig och bebisen. Lite sallad och nån fler potatis tycker jag att du ska klämma i dig! Man blir ju orolig!!

Kram

Anonym sa...

Nej jag kan inte äta sallad & mackorna motsvarar samma mängd i fibrer, och postatisarna jag äter är stora så det finns ingen anledning till oro. För mat & näring får jag i mig:-D / Frida