onsdag 17 februari 2010

Oj vilken dag

Gokväll

Ligger här i soffan och är ganska trött, vi har stökat på hela dagen och det blev ju helt super. Städskrubben blev stort rymligt skafferi med "fotovägg" med mina favvorecept. Före..


På g...


Satte upp lite tapet jag hade över...



Tata...


Rymmer till och med micron



Rymmer mina gigantiska loppis fynd glas burkar



Blev helt super.

Sen tog vi oss an duschen
Före en vit skabbig dusch som hade börjar rosta...






Och efter en takdusch och en vanlig dusch..





Så nu blir man ren på riktigt då man duschar, inte fel.

Nu ska jag slappa i soffan,i morgon ska jag och sambo på utflykt, blir en mysdag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde säga stort tack till lillebror utan dig hade det inte gåttkram Frida

.: Elin :. sa...

Bra jobbat, blev ju jättefint!