söndag 21 februari 2010

12 veckor kvar

Gokväll
Idag går jag in i v.28 och det känns fantatiskt, bebisen sparkar lagom mycket i magen och jag ligger bara och tittar på magen och längtar. Bebisen är ca 38 cm lång och väger 1300 gr den har fått ögonbryn och ögonfransar och öppnar och stänger sina ögon, den reagerar på ljus om man lyser en ficklampa mot magen kan den se det. Mamma mår bra har hämtat sig från järnbristen + den långdragna förkylningen och fyllt på depåerna, jag misstänker dock att jag fått graviditets täppa och är numera beroende av nässpray

Jag undrar om det är en Elle eller Axel imagen, jag tror det är en Elle men har flest gissningar på att det är en Axel, fler namn som vi pratar om är Agnes Kerstin och Mio mest tjejnamn, killnamnet Axel är efter min far och farfar, tjejnamnen har varierats mer och Agnes har alltid varit top 1, nu har elle gått om. Det är hur jag tycker & tänker.. jo Rune är också på tapeten, Vidar är också fint.. Åhh vad jag längtar efter dig


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: