tisdag 16 februari 2010

Lediga tisdag

Godmorgon

I dag har jag semester, känns ju kanon. Jag gjorde en tidig kväll i går somna vid 21 tiden, sen vakna jag vid 08. Inget upp under natten, inget upp och kissa eller tät i näsan. :-DDD Mådde skumt i går , ont i magen och orkeslös. men i dag känns det bättre.
Har lite ont i magen men det är för att jag dricker juice, ett glas efter järntabletten, jag tål inte juice, men nu ska jag dricka det så tabletterna börjar verka jag får ha ont i magen.

Idag ska jag bege mig efter lunch och...

  • Återvinna kartonger
  • posta paket + smycken
  • lämna lite grejor på myrorna
  • Hämta kartonger på jacks
Sen blir det väl nån prommis med Maud, som är på bättringsvägen, hade ju ett bakslag i går, men nu jäklar har jag full koll.

Ha en fin tisdag

8 kommentarer:

Elin sa...

Det låter som om du har mycket problem... Hoppas att du börjar känna dig bättre snart och får tillbaka energin :)

Frida sa...

Nej jag tror inte att jag har mer besvär än andra gravid med att kissa ofta och järnbrist men förkylningen jag hade har satt sin spår med lite energi och lite ork. Men jag vet inte om jag har mera besvär kanske? Jag ska egentligen inte klaga detta är största besvären jag haft från dag 1 :-)) och lite ska man väl ha;-))

Anonym sa...

Har läst din blogg ett tag nu..tycker att du verkar klaga väldigt mycket på allt möjligt, det blir inte bättre av det utan sänder bara ut negativ energi till oss läsare och det är inget man behöver i denna trista årstid!

Frida sa...

Oj då du tycker jag sänder ut negativ energi till er läsare det skiter väl jag fullständigt i det är min blogg och vad jag skriver på den är väl upp till mig??

Eller ska du bestämma innehållet kanske?? Sluta läsa den då, det är helt valfritt glöm inte skriva namn nästa gång..

Åsa sa...

Min kommentar var verkligen inte fientlig men du verkade vrida den åt det hållet & det säger väl mer om dig än vad det gör om mig. Du har ett kommentarsfält där folk får skriva deras åsikter om just din blogg så jobba på att ta kritik tjejen!

Anonym sa...

Jag vet inte vad den säger om dig? Inget tycker jag, fortfarande så tycker jag att jag skriver vad jag vill på min blogg och om man inte gillar den kan man sluta läsa?!? Eller hur om jag nu är negativ och klagar vilket jag har gjort är kanske för att jag känner så?? Solen skiner inte jämt inte i mitt liv, och inte just nu är jag kanske inte på topp och din kommentar kunde jag absolut ha klarat mig utan MVH Frida

Rebecca sa...

Ojoj..
Frida jag tycker du ska bortse från den här Åsas kommentarer. Jag håller helt och hållet med dig om att hon inte behöver läsa din blogg så flitigt om det du skriver stör henne! DU skriver vad DU vill och ventilerar vad DU vill på din EGEN blogg!! Kör hårt!

//Rebban

Inreda Mera Hemma sa...

Tack gumman:-DDDD