torsdag 4 februari 2010

Gubben is back

kom just hem från Granngården, har köpt foder till Maud, då jag svänger in i korsningen mot dragongatan ser jag gubben. Inte hunden, den är på våran uppfart och kissar överallt. Så är detta Okej? ( gubben är då 15 meter efter)
När jag kliver ur bilen är gubben typ 4 meter från mig, jag tittar inte ens åt han och han bryr sig inte om att hans hund kissat ner hela uppfarten. Han säger inte ens åt den...

Dagens Fråga:
Så får man göra så?? Låt sin hund kissa ner andras tomter??

Jag känner mig piggare men ska lägga mig en stund så jag inte trillar dit. Nu kaffe sen lunch:-D

2 kommentarer:

Dessie sa...

Oh jäklar i hoppet vad jag hade vrålat!!!! DET ÄR VERKLIGEN INTE OKEJ!! Stå på dig gumman, bara för att en bitter gammal gubbe valt att ta ut sitt vredesmod på dig så ska du absolut inte agera dörrmatta och låta honom klampa runt på dig.
Ska vi ragga upp ett gäng hundar och gå i samlad grupp och rasta dom på hans tomt?! Ha ha, det vore ändå kul! =)
Kramen

Inreda Mera Hemma sa...

Ja dte lät inte som en dum ide, jag har ju 2 bjässar som jag får lån, deras behov gör säkert susen på hans gård. Jag kommer däremot att dra mig för att prata med han jag tål honom inte och är nog lite rädd att han ska börja skrika. Jag tror inte han är helt frisk...Sambo får säga åt han, skärper han sig inte då polisanmäler jag han, nån måtta får det va!