fredag 12 februari 2010

Snart fredagsmys

Snart börjar fredagsmyset, jag har nyss ätit middag tagit en järntablett och en blodapelsin. Brasan är äntligen igång, ( jag är nog den mest värdelösa på att göra upp eld) Och jag ska lägga mig i soffan med Maud. Utbildningen var lika intressant i dag som sist, vi pratade om Asperger Touretts och lite annat. Sen åkte jag på stan & köpte babytofflor/skor till Maud, nu kan hon gå ut på tassen hon har ont i. Fungera perfekt, nu hoppar hon inte på 3 ben. Inne har hon babysock på tassen, nu måste det läka finns inget anat sätt hon river upp det om jag inte tar på en sock. Stackarn.
Jag hitta också en fin tröja som jag köpte för min presentcheck som jag hade. Jag är så sjukt shoppingsugen. men ja det får helt enkelt vänta tills i sommar. Tröjan ser ut som  denna fast lång ärm och puder rosa. Kostar 98:- från H&M, i morgon ska jag även köpa stödstrumpor i färgen svart, läckert!

Ha en mysig fredagskväll alla

1 kommentar:

Dessie sa...

Stackars lilla maude.. tur att ni hittade en lösning som passade henna iallafall, men vad är det som hänt??
Kramen