fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag

Godmorgon

Har varit uppe ett bra tag, sovit som en kratta för att jag har snarkat. Vakna av att jag hade en öken som flyttat in i munnen. Inte kul att bli tät i näsan, trots mitt missbruk med nässprayen. Måste sluta måste sluta... ja men inte i dag;-)

Varit förbi chefen för lönesamtal, det gick utmärkt. tror jag då. Fick goda ord av henne:-D och beröm. Aldrig fel.

Nu sitter jag och pluggar och skriver om Touretts syndrom. Jag renskriver lite. Har haft oordning, så då köpte jag en ny anteckningsbok och skriver om allt:-P Typiskt jag. Lär jag mig ännu mera.

Har besök utanför fönstret av dessa fåglar, vet inte vad dom heter? nån som vet? En flög ihjäl sig i förrgår mot vår ruta... inte värt, stackarn...

Nu ska jag plugga lite mera, sen blir det utbildning hela eftermiddagen, ikväll vet jag inte vad vi hittar på umgås med dane & rebban i alla fall
Ha en fin fredag

3 kommentarer:

Lina sa...

Trevligt med lönesamtal och utbildning!! :)

Vi hade bokat in nästa gång 10/3. Så vi kör på det sen får vi väl bestämma och planera mer då!

Trevlig helg!

Lina sa...

Maria har den!

Ja gör det, jag har tyvärr inte tid att göra dig sällskap tror jag... :(

Vi hörs!

Carina sa...

Jag tror dom heter sidensvansar vi brukar ha invasion av dom på jobbet...dom äter bär :-)