söndag 14 februari 2010

Min energi

Är verkligen inte på topp kl är 21.24 och jag ligger nerbäddad för att sova. Vid 19 tiden kommer tröttheten smygandes. Hoppas det vänder snart. I morgon är det ny jobbvecka och det ser ut att bli en bra vecka dock 1 negativ grej sambo och jag ses inte förrän torsdag nästa gång känns trist.

Hann städa undan en del men jag orka inte så mycket, åt en magiskt god alla middag grekiskt souvlaki med klyftpotatis och tatziki. Med en rabarberpaj till efterätt den orka jag dock bara 1 tugga av. Nä godnatt mina vänner


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Dragongatan,,Sverige

1 kommentar:

Dessie sa...

Men gumman då. Jag tycker att du packar dig i säng direkt som energin tar slut, det är ju viktigt att du lyssnar på din kropp och vilar då den säger ifrån. Snart börjar nog järntabletterna att värka.
Kramen