söndag 28 februari 2010

Söndagkväll

Gokväll igen...

Nu hemma, smoothies


blev det och soffan fick en släng av att bli pigg


Sambo är ute och skottar, nu står bilen i garaget för att Tinas





upp, den är numera 2 dörrars och utan vindrute torkare =


isklump.

Jag är ledig tills torsdag det känns ju fantatiskt kul :-))) sambo är också ledig mån och tis så vi kanske hinner lägga in golvet, vi får väl se. ser framemot ny vecka. Ny vecka med bebisen v. 29, bebisen är 37 cm och väger kring 1250 gram och alla sinnen är utvecklade. Jag mår bra det känns att det börjar bli trångt och magen är lite i vägen, jag har gått upp 6 kg. Och mina fötter kan inte leva utan stödstrumpor, som inte hjälper 100 % i alla lägen,men i dom mesta. Nästa vecka 30 känns lite som en magiskt vecka, vet inte varför:-) 11 veckor kvar nu, oj vad jag längtar

Veckans bästa är att vi har fått en ny frys det är ju helt fantatiskt, nu kan jag baka laga mat så det brinner i fingrarna.

Veckans sämsta är nog tandläkar besöket inte själva besöket men att jag hade glömt att jag hade ett till hål & ska dit i april och laga, så diss till mina tänders kvalité



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Dragongatan,,Sverige

Inga kommentarer: