fredag 21 november 2008

Skvaller i Skellefteå! Johan åkerman flyttar hem...

Äntligen fredag!
Pigg i dag igen, tack vare jag säger det igen Rosenrot. Helt fantastiskt Men det fungerar. Så har du lite energi, prova rosenrot det gör susen.

I dag jobbar jag kväll börjar 11 i dag egentligen börjar jag 16, men i dag händer det något väldigt roligt på jobbet, vi ska ha vernissage. Vi har personal+ brukare målat tavlor sen vi starta upp & det har nu blivit ett vernissage. Själv har jag målat x antal tavlor & jag kan säga att jag INTE har talang för detta överhuvudtaget.

Men vi får se någon kanske tycker att 1 av mina tavlor är fin?

Kul ska det då bli.

I går förlorade AIK mot Linköping, dålig match hörde jag. Kommentatorn sa att det var tur att kaffet var starkt i Skellefteå Kraft Arena. Så att man inte somna & det är väl ett betyg som inte är bra. Själv såg jag ingen match utan jag befann mig i Medle på (kör) musik café. Det var trevligt. Jag måste säga att jag fascineras av människor som gillar att sjunga. Det ser roligt ut. Jag hör till dom som inte tycker att det är roligt att sjunga, jag är så här tråkig och tycker bara att det är fånigt ...nästan. Men det var väldigt trevligt & gott fika!


Fick även höra något väldigt kul Skvaller i går om Skellefteå AIK f.d Johan Åkerman som ska ha köpt huset på Älvsbacka för 5,9 miljoner. Står även på Hockey bloggen hörde jag. Ryktet är inte sant utan ett litet vad på hur snabbt man kan starta ett rykte i denna stad & hur snabbt det sprids... Jag tyckte att det var vansinnigt roligt vad & till alla er grabbar som gick på det haha... Vi skvaller kärringar? Va?


Jag går mot jobbarhelg så det känns helt okej, jag har haft en fullspäckad vecka så rosenroten gör verkligen sitt jobb.

Längtar tills nästa helg, då ska jag eller vi åka till Forsbacka om vi får...

Godmorgon

Inga kommentarer: