lördag 1 november 2008

Kuliga saker

Hej!

Mycket händer just nu för mig på företagsfroten det vill säga att det går bra, den senaste nytt är att mina smycken numera säljs på VILA Hudvård, Så vill ni titta in där för att kolla på dom gör gärna det annars kan ni ju alltid komma hem till mig:-)


En annan kul grej är att jag kommer snart att ha en hemsida... de är på G, det är PR firman Jupiter reklam i Stockholm som gör den:-) I dag har jag suttit och försökt valt ut min loggo DESIGN FRIDA HOLM och det gick ganska bra har nog snart bestämt mig. Det är för mig ganska overkligt allt detta ( det kommer mera också, men ni får inget veta nu) Det känns som en fantasi en dröm allt detta... men det är högst verkligt.

Så det är kul....

En till kul grej är att vi ska äta kina mat i dag & fest hos Emma , nu var det slut på kuligheterna i dag!

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer: