söndag 2 november 2008

God natt


Godmorgon


Det var längesen jag sova så här bra, som i natt. Dom senaste 2 veckorna har varit oroliga ocg fylld med dålig sömn, så i natt äntligen. Tror det har lossnat nu. Jag somna vid 23 och steg up 09 ska strax åka på jobbet jag börjat 10.30 i dag:-)


I morgon är det måndag & ny vecka, jag jobbar bara torsdag, har möte tisdag sen är det Psyk veckan nästa vecka så det är föreläsningar varje dag ska bli spännande, jag ska då försöka gå på varenda en.


Ha en fin söndag alla!

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej gumman!
Jag hjälper dig gärna om det är någonting som jag kan göra! Har fyra föreläsningar och ett basgruppsmöte på måndag så det går inte att få tag i mig på hela dagen, men hör av dig under veckan så jag får veta vad det är jag kan göra för dig! =)

Hoppas att allt är bra annars!
kram kram