måndag 24 november 2008

Liten överdos av olja....


Godmorgon
Jag & Maud såg inte kloka ut då vi vakna i morse det blev en liten överdos av olja i går. Det blev då så att vi duschade i gen i morse. Maud blev lite sur över det.
Det är mycket snö ut nu ÄNTLIGEN VINTER, jag önskar att jag hade en skoter i dag, då skulle jag & Maud ge oss ut på utflykt.

Nu är det ju inte så att jag äger en skoter. Och med tanke på vad Maud tycker om snön och hur mycket jag jobbar just nu blir det snabb prommis i dag.

Ja jag jobbar övertid denna veck också förra veckan + 10 h denna vecka + 7 h... Tanken nu när jag har så mycket övertid är att ta ut den i komp tid, men det går ju aldrig för vi har för dåligt med vikarier. Detta gör mig väldigt irriterad. Jag vill vara komp ledig. Om jag har tur får jag vara komp ledig på fredag.

Julen är snart här, känns kul! Vi julpysslade i går & gjorde julkort. Jättemysigt! I veckan blir att börja tänka på julen & allt som ska tas fram.
Godmorgon


Inga kommentarer: