tisdag 4 november 2008

Givande Möte...


Hej !


I dag har det varit möten, möte 1 på psyk jobbet ( kan jag säga så??) Nr 2 smyckes jobbet, Båda givande. Möte 2 tyckte jag mest om vi kom fram till roliga saker & det kommer att bli ett bra sammarbete mellan jag & Marielle tror jag , det kommer att bli kanon helt enkelt!


Min hemsida har börjat ta form, Lina som designar den är väldigt duktig. :-) HAr jag sagt att det kommer en hemsida??? Snart.... ja det kommer i alla fall en hemsida...


Nu håller jag på med middagen, kycklingsallad blir det. När M kommer hem ska vi ut och gå en sväng, sen blir att ta det lungt ska försöka hålla mig i från datorn, jag datar alldeles för mycket.
I morgon ska jag träffa Dessie på stan, ska bli kul!

HA en trevlig kväll!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Dessie sa...

Ja det håller jag med om!! Toppen att få träffas och skvallra lite!=)Kram