måndag 10 november 2008

Godmorgon


Efter en relativt godnatts sömn, ser jag framemot denna dag. Idag får vi tillökning, Maud kommer till oss och ska börja med att provbo, för att se om hon och vi trivs. Maud har jag halvkänt i 1/2 år och tillhör nu min kära kollega Micke, men dom kan inte ha kvar henne så då fråga an mig, men självklart. Maud är helt fantastisk som hund, jag tror det är bli bra och när hon i dag får träffa Micke för första gången kommer hon att bära något alldeles speciellt.
Godmorgon
Bild lånad från Mikes blogg

3 kommentarer:

Dessie sa...

Buhuuuu.. jag är så avis!! =) Lycka till i dag med den nya familjemedlemmen då! Kramis

Emmas blogg sa...

men jasså!fan va kul:)Maud e ju en guldhund juh!
MYS!:)
Grattis grattis:)Kram!

Frillan sa...

Hahaha...Maud! Så jävla bra namn!