onsdag 19 november 2008

Bebisalarm

Godmorgon
I natt har jag inte sovit bra, det beror på vår unga granne som är 6 månader & valde att skrika HÖGT väldigt länge. Jag kan också påpeka att hon brukar inte höras så där så man tänker på det. Hon är ju så söt så att hon är ursäktad.

I går var det junta hos Dessie, Jag Emma Ludvig & Sofie som befann oss där & hade väldigt trevligt. Vi band kransar av ris & surrade på. Vi 22.30 så insåg ja att jag var helt slut & packade i hop min nästan klara krans och åkte hem, somnade ganska omgående.

Nu är ribban satt för nästa junta & jag har redan en idé när vi ska vara här. Gjuta med cement. Det låter väl spännande?

I dag så ska jag bli intervjuad & gå en lång prommis med Maud. Intervjun känns bra lite spännande & pirrigt!

Godmorgon

1 kommentar:

Dessie sa...

ja ja jaaaa, jag tycker att det låter som en jättebra plan! =)