tisdag 18 november 2008

Jobbat i 31 timmar

Gokväll!


Nyss kommit hem från världens längsta pass, suttit i möten hela dagen. Men det var kul:-) Jag är ganska trött & slut. Ska bli kul att fara till Dessie i kväll på junta. Kan behöva en brejk från hemmet & alla smycken som bokstavligen hänger över mig.:-)


Ledig nu tills fredag kväll från jobbet men som ni redan vet är jag ju aldrig ledig så... utan jag jobba med smycken stenhårt, innan söndag ska jag vara klar med större delen. Min hemsida är snart klar jag hade hoppats på veckan men så blir det inte, men Lina som gör den gör ett kanonjobb:-) Stor cred till henne.

MAud gör min vardag mycket roligare & mindre stress, jag måste ta mig tid med henne och mysa och gå ut+ att jag vill. Och det gör ju att jag inte fastnar i Ateljén.

Den 26/11 släpps Grey´s Anatomy box 4 jag längtar massor. Skulle typ kunna ta semester i 1 vecka och bara tok se hehe...

Nä nu ska jag ta och laga lite flygande Jacob till middag!

Kram

Inga kommentarer: