fredag 7 november 2008

Kritik till hemköp


Hej


Äntligen fredag, oj vad jag har längtat. Denna dag har gått ganska snabbt. Kom hem vid 10 och då hade jag hunnit handla lite på Ica i Hamn. Jag svängde sen vid 12 förbi Hemköp och skulle handla lite. Jag har handlat där kanske 5 ggr, jag drar mig alltid lite för att handla där för att det är alltid något som blir fel, om med det menar jag fel på kvitto. Typ rabatt på 2 mjölk för 10:- sen dras den inte. Och jag påpekar det varje gång. Denna gång hände det självklart igen. Nu handlade det om 21:- rabatt som jag inte fick. Varför är det så här jämt på hemköp? Är det deras trick att lura kunder köpa 2 pizzor betala 40:- men i själva verket går dom på 60:-. Ursäkterna jag fått är oj men då är det inte inlagt i terminalen, nej för 5 : e gången vad gör ni? Ja jag vet jättetöntigt att ta upp detta. Men jag känner att jag blir irriterad när man påpekat en grej 5 ggr och så kan dom inte åtgärda det ? Vad är problemet???? Jag kommer förmodligen att handla där igen och leka surtant igen... men allvarligt?? Självklart upptäcker jag detta när jag kommer hem.

Stort - till Hemköp för detta! ( Och hoppas ni kan börjar åtgärda)
Träffade Emma Emma Ludvig & Lina Lina på stan och tog en kaffe på Waynes det var riktigt mysigt. Ludvig var hur snäll som helst.


Min Fredag kväll ska jag äta gott och se TV och bara vara! Hoppas alla får en trevlig kväll

Inga kommentarer: