måndag 3 november 2008

Äntligen måndag!


Godmorgon


Klev av mitt helg pass 09 i morse, åkte direkt till OKQ8 för att tvätta bilen, det behövdes. På vägen dit så möttes jag av Polisen, men jag körde ju så klart 90 som man skulle. Det är konstigt jag blir ändå nervös av polisen och när dom står där , varför är det så?? Mitt hjärta slår genast fortare??? Är jag ensam om den känslan?

Bilen är ren och lite dammsugad så nu ska jag ta och städa lägenheten sen ta en prommis.
Min vecka är förövrigt fullspäckad....
MÅNDAG Föreläsning 19.00 Hur ska vi tackla Psykisk ohälsa
TISDAG: Möte 9-11 Förläsning 19.00 Modern behandling av ångest sjukdomar
ONSDAG: Ev möte 11.00 15.00 Leva mitt liv ( film)18.00 Silver i Smedjan
TORSDAG: Jobba 8- 24 Föreläsning 18.30 Att möta männsikor med stor koncentrations och beetende problematik
FREDAG: Går av 09, 19.00 Föreläsning Att läkas inifrån
LÖRDAG: 19.00 Föreläsning i Gränsland mellan själavård & psykoterapi
Godmorgon

Inga kommentarer: