söndag 9 november 2008

Plantera om...& en tillökning i familjen....


Gokväll!


Fars dag firades i Burvik hos min kära far & han sambo Ulla, Det bjöds på vansinngt god färsk pasta och köttfärsås... med en god sallad samt kaffe & paj , mums..... Sen satt vi och surra om julen och julklappar & skvallra lite grann. Vid 14.30 styrde vi hemåt. Väl hemma så satte jag igång projekt plantera om blommor. Anledning: Alla blommor i köket har dött. Så jag satte om några och slängde 4 st. Att plantera om i November är inget att rekommendera då risk för återhämtning kan bli svår.


Städning för hela slanten blir det i dag. Till middag jag hoppas jag på MAX minimål med sourcream & peppar dip. Mums....

Sen städ. I morgon jobb 9-16 tisdag möte. ledig onsdag jobbar torsdag natt. Ledig fre lör sön.


Vi får tillökning i familjen snart... vem,hur, vad, när, får ni veta mera i veckan, men vi är glada & ser verkligen framemot det!
Ha en trevlig söndag

Inga kommentarer: