söndag 4 maj 2008

Trött & Söndag


Gokväll

En trött Frida, har inte gjort mycket i dag, me det ska man väl inte göra på en söndag. Utan jag kom hem vid 11.00, åt lunch la mig i solen i bikinin:-) Sandra & Jocke titta förbi sen Emma med skrållan, vi pratade om en eventuell resa vi ska göra, som vi kom på i går typ... jag är peppad... Tror det blir kul!!!!!!!

Ledig i morgon tills tisdag då vankas det möte, denna vecka är en vecka med massa möten, 4 stycken är inbokade, trevligt tror jag det blir, men det kan väl inte bli annat då jag har ett sådant fantastiskt trevligt jobb;-)

Annars i veckan har jag en del annat inbokad, som i morgon 2 husvisningar, träning & så ska jag Ge blod:-) En bra vecka till vecka , jag jobbar 2,5 dagar det ni!!!!!!!!!!!!!Klå det om ni kan!!!!!!!!!!!!

Vad har ni alla gjort i helgen då?? ( Ska ni lusläsa era bloggar)

Inga kommentarer: