onsdag 7 maj 2008

Engla

Vakna ganska nyss, har ont i halsen i dag, tror det beror på mitt idiotiska klädval i går, tshirt & tunn jacka. I går var det kallt, jag får verkligen skylla mig själv. JAg bokade också om min ge blod tid, måste vara helt friskt, blev ju jätte sjuk sist efter blodgivning. Feber & förkyld det vill jag inte vara med om.

I dag ska jag fortsätta att tvätta + att jag ska ringa runt & kolla upp lite grejor. Har ont i magen i dag också, dag 2 av kramper & smärtor. :-( Så går det när man måste äta:-( Blir gröt i dag.

Igår när jag lyssnade på Riks morgonzoo, vilket jag gör nästan varje dag så tog Gert upp en grej som ingen vågat prata om. Englas begravning ska tv sändas. Att det här med Engla har blivit ett slags PR jippo, föräldrarna har tagit det för långt.(Det är klart jag jag tycker att det är hemskt)Jag kan inget annat än hålla med Gert, det har gått förlångt, vad tycker ni?

Inga kommentarer: