söndag 25 maj 2008

Grattis MAMMA

Gokväll!
I dag är det morsdag & jag har tyvärr jobbat, men jag köpte mammas älsklingsparfym & la in en hälsning i tidning. Som jag vet att hon uppskatta:-)
Nu är jobbarhelgen över & det har gått bra, jag har gjort en tavla med skellefteå tyget , som blev 140 cm bred & 2 m hög mycket snygg, sen har vi gjort massa annat kul:-)
Jag upptäckte en tråkig sak att min fot som inte är okej, är nu mindre okej. Den har svullnat upp vid hälsenan, och sjukgymnasten sa att min hälsena var lite i fara så antar jag att den NU är i FARA.... känns jobbigt + att jag blir lite rädd, vi alla vet ju vad som kan hända, jo att den kan gå av & då smäller det till, hej bara , sen blir det operation... nä nu får jag skärpa mig men måste ringa i morgon & höra vad han säger om detta & så kanske jag ska tagga ner med att gå broarna + annan träning om jag tänkt att ha min hälsena hel...
Ledig i morrn
Godnatt

Inga kommentarer: