fredag 16 maj 2008

Förkyld

Godmorgon
Ja då var man förkyld helgen till ära:-( Crap

Blev väckt av ett mäklar samtal i morse, vi skulle titta på ett hus , men det var sista visningen i dag kl.10.00 & så eggade var vi inte. Vi kollar ju ...

Alla mäklare i denna stad är INTE jättetrevliga... Om man kollar ett hus 2 ggr så ska man tydligen köpa det sen?
Även om man säger att man är intresserad & sen ändrar sig, måste ju vara tillåtet...???

Måste man stressa & ringa jämt?

Sådana frågor dyker upp då jag nu endast mött 1 trevlig & 3 mindre trevliga...

Nu så här efter lite huskoller så har jag gått & blivit kräsen eller jag vet vad jag vill ha.... Så det är mycket bra...

Husköp är inte ens nära, men sugen är man och om nått år är man kanske där?

måste dock städa i dag , ska föbi gamla jobbet & säga hej, sen ikväll jobbar jag extra, jag ska vara ledig nästa fredag. IKEA Resa:-)

*Längtar*

Ska inte handla så mycket men en utflykt är alltid trevligt.

Linda & Linkan har anlänt...blir kanske en fika i morrn på stan?:-)

Inga kommentarer: