tisdag 13 maj 2008

लाइट tröतट...


Kom just hem , inte varit hem sen i går morse , är ganska trött. Tror det är vädret, först sol , sen regn , sen snö, sen sol, osv. Man blir ju inte klok på vädret.
I dag har det varit möte hela f.m. Sen har jag varit med min tjej, vi har ätit lunch & varit på stan:-) Mycket trevligt & efterlängtat var det. Sen fastna jag på mitt gamla jobb & surra & drack kaffe resten av e.m.
Fick en fin present som Grattis till nya jobbet& Lycka till, en fin svart skål:-)En Frida skål var det verkligen.

Köpt Duffy nya skiva i dag, lyssnar på den nu den är skitbra:-)Rekomenderar den:-)

Ikväll blir det lungt ska träffa tjejerna en sväng, kanske leig i morrn, ska nog på möte vi får se hur jag gör... förmodligen blir det möte jag gillar ju att jobba:-)
Kram

Inga kommentarer: