fredag 2 maj 2008

Godmorgon


Känns lite lyx nu att ha varit ledig nån dag, i morgon är den lyxen tyvärr över. Nästa vecka ska vi kolla på lite hus, 2 stycken närmare bestämt. Tror det är bra att ha kollat lite, så man vet vad man vill ha, när det blir aktuellt på riktigt.
Dom säger ju att man ska köpa hus nu, hoppas nu håller i sig i 1,5-2 år till...man kan ju alltid hoppas.

I dag blir det nog lite träning & att besöka stan en sväng. Det blir nog Mio en sväng, ska köpa olja till utemöbeln. Sen vill ju jag köpa denna fina lampan, men jag vill att min sambo också ska vilja ha den, det går inge bra, han vill inte jag vill... och jag vill ju att han ska vilja ha den också.. har spanat in golvlampor ett tag nu.. så när Mio helt plötsligt bestämde sig för att ha en kampanj i 6 dgr, så blev det plötsligt bra pris på denna.... Kan tajmingen blir bättre?!?!? Typ inte...
& visst är den fin...??????????

3 kommentarer:

Frillan sa...

Jag var på middag hos en kille igår vars mamma har vunnit 1.a pris som inredare. Den där lampan prydde deras hem ;)

Frillan sa...

Fan..jag måste förklara mig nu...killen är inte min, det är en av mina vänner som dejtar honom. Så, inga missförstånd :D

Inreda Mera Hemma sa...

Jag lät just min sambo läsa den kommentar, han gav mig en kram & ja det blir inget köp kramen... men vi ska på mio nu så.. ska försöka övertala han... JAg kan köpa den ändå men jag VILL att han ska vilja ha den... konstigt... jag vet. Men jag tror dig att det inte är din kille, du kommer ju hem snart till Skell och det kommer förmodligen att finnas en kille här som faller dig i smaken, men bara kanske... du kommer att bli lite glad tror jag ;-)