fredag 9 maj 2008

Ledig dag


Godmorgon kl 09.00 sluta jag i morse, & efter ha sovit som en prinsessa så ser jag fram emot min ledig dag:-)

På tv4 nyheterna/vädret sa dom att det skulle kunna bli årets varmaste dag i dag jag hoppas hoppas det. Ska cykla in till stan snart , köp lite ute blommor sen hem & sola:-)

Blir nog en prommis senare. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, skulle vilja gå & ta en öl kanske... någon som är sugen???
Ledig hela helgen & inga planer kan inte bli bättre:-) Hoppas på massa sol:-)

Veckans dissar

Jag måste verkligen dissa dom höga bensinpriserna, allvarligt 13 k litern för bensinen... Typiskt när jag går & får nytt jobb blir bilberoende, ska säkta men säkert börja ta bussen till jobbet, enkelt & miljövänligt.

Om vi hade val i dag så skulle Sverigedemokraterna ta sig in i riksdagen, det DISSAR jag, gillar inte dom, dom har knäppa åsikter som jag tycker är kränkande. Alla får självklart ha en åsikt men när folk blir Kränkta av dom då har det gått förlångt:-(

Englas begravning, tycker inte att det är OK att sända begravning, när Fadime dog så tackade SVT nej, så Engla är viktigare än Fadime? Är vissa människor viktigare än andra??? Tycker det budskapet sänds ut. Englas mormor tycker att svenska folket inte har förståelse. På aftonbladet så får man tycka till om det är Ok att sändas Englas begravning 83% tycker NEJ, säger en hel del om vad Svenska folket tycker. Hur som helst kommer detta att skapa en trend, en dålig trend

Veckans HISS

Min pappa hissar jag i veckan för han är helt enkelt en av dom bästa människor jag känner. Ställer upp i vått & torrt & engagerar sig oerhört i saker & ting. Du är BÄST Pappa:-)

Nu ska jag cykla ha en bra fredag

Inga kommentarer: