lördag 17 maj 2008

Lista

För 15 år sedan (1993): HAde jag glasögon & funderade starkt på att permanenta mig slog slag i slagen & blev en ful unge

För 10 år sedan (1998): Började på Anderstorps gymnasie & ville så gärna flytta till stan , fick jag inte , utan fick vänta ett år:-(


(2003): Bodde jag på Älvsbacka var en ganska nybliven singel efter ett låååååååångt förhållande, tack & lov! lycklig & Glad

För 3 år sedan (2005): Gick jag på medlefors & trodde sen jag skulle gå polisskolan...Träffade också min nuvarande sambo Micke som jag ganska direkt blev kär i .

(2007): För ett år sen: Flyttade jag & min sambo från lassarettsvägen till vår ljuvliga lägenhet på brunnsgatan 3

För 3 månader sedan (februari): Var jag på jobbsökar jakt & hoppas på att få det jobb jag har i dag, annars en trist månad

Igår (16 maj 2008):Så jobbade jag hela dagen .

Idag (17 maj 2008): Har jag hälsat på mitt gamla jobb, träffat Linda:-) & Fikat med Linkan & Johanna på Marias Fik.

I morgon (18 maj 2008): Kommer MAja & Konrad sen på kvällen blir det klassfest & Statt!! Om 1 år (maj 2009): Att vi har vittring på hus & att jag är lika lycklig som jag är nu:-)

1 kommentar:

Sofia sa...

Halloj!
Vad jobbigt med förkylning, hoppas att det blir bättre! Med mig är allt bara bra, peppar peppar... Saknar ju dig med gumman! Men snart kommer jag (6 juni) och då blir det inte lugnt en sekund... =)

Kram