onsdag 14 maj 2008

Möte


Godmorgon

Denna dag kommer att gå i mötets tecken. Först möte kl 11.00 ( jobbet) sen kl 15.00 igen...

Hade sett framemot mötet kl 15.00 men det gör jag inte nu. Är annars ledig i dag & jag antar att jag måste städa, det gör jag förövrigt varje ledig dag känns det som. När man har världens fulaste golv som JÄMT ser skitiga ut då vill man städa jämt & blir allmänt förbannad över detta. Skit less är jag. Blir bara irriterad. Men det är inget göra bara leva med dom fula golven som finns i alla rum utom vardagsrummet vilket gör saken mycket sämre.
Jag längtar till den dagen jag får lägga in nya fräscha golv eller ha golv som blir rena då man skurar dom. Jag & emma ska på Ikea nästa vecka så då kanske man ska köpa mera mattor & täcka golvet med????
Ni kanske anar att jag är smått irri & ja det stämmer, ska strax på prommis går säkert över då. Eller då jag få nya golv...

Godmorgon

Inga kommentarer: