söndag 18 maj 2008

Trött i dag

Go kväll

Vakna 7.15 i morse, skallen höll på att sprängas & halsen var igentäppt. I går var det klassfest på Statt, det var trevligt att träffa gamla klassen, men det var ju inte så många som var där, bara ett fåtal.
Däremot något som jag tänkte på var att jag fick frågan varför kom du inte på middagen, & det är ju helt okej att ställa den frågan, MEN det är Okej 1 gång inte ta upp frågan 4 ggr. & bli ifrågasatt, jag hade väl min skäl. Mycket trist att den frågan kom upp alldeles för många gånger.

Kom hem 02.15 typ & somna på soffan, sängen var full i 2 barn & min söta sambo:-)
Har i dag varit hos Lina träffat tjejerna , ätit på frasses & lekt. 14.00 lämna Maja & Konrad bygget så då somna vi snabbt på soffan båda två:-)
klockan 11.34 i dag skrapade Johanna fram 100.000 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu blir det tacos, sen ateljén.
Gokväll

Inga kommentarer: