torsdag 15 maj 2008

Förkylning på G!?!?


Gokväll

Jepp sakta men säkert så kommer den nu smygandes.....förkylningen, den går i vågor, & förhoppningvis försvinner den innan helgen så jag inte får feber:-( Det skulle vara katastrof. Går inte bli sjuk nu, lördag är en dag jag verkligen ser framemot.... Hängig är jag det går inte att komma i från... Nyss jobbat 13 h, slut. Mycket trevlig dag på jobbet shopping & så lagade vi god middag med fläskfilé & potatis gratäng, med sallad. Efterrätt med hallonglass+ chokladkross & chokladsås Mums sa jag, det sa inte min mage utan fick ge mig efter ett tag. Äter gröt frukost lunch nu varje dag ... har märkt en stor skillnad...
Ny upptäckt, det är dyrt att köra bil, ska nu för 3:e gången tanka bilen...ursh vad dyrt det trodde jag inte... ja ja smällar man får ta när man har ett kanon jobb:-)
Nu ska jag sussa på bort min förkylning...
Godnatt

Inga kommentarer: