torsdag 22 maj 2008

En lista...

Vem...
Saknar du...Ja just nu Sandra det var längesen vi sågs & umgicks mycket

Rörde dig sist.... Micke fick en puss i morse

Vill du slå... ingen man ska inte slåss

Kramade du sist: Micke

Vill du prata med:Mamma

Skrek du på sist: Minns inte...

Vill du vara som: Dali Lama kanske, lugn & harmonisk

Sårade dig senast: Var nog mitt ex tror jag typ 7-8 år sen....

Vill du bli galet full med:Tjejerna

Fick du sms ifrån senast: Emma Lundström:-)

Har du?

För många vänner:Nej kan man aldrig ha:-)

Förföljelsemani:Nej.

Tvångstankar: Nej

Någon annan psykisk sjukdom: Nej men jag jobbar med människor som har det.

Färgat håret: JA gjorde nyss slingor

Några piercings: I öronen

Egen dator: JO en bärbar som fungerar dåligt

Bra självförtroende: Ja

Varit kär: Ja det är jag

Hur?

Går du... med min fötter

Svarar du i telefonen: Alltid

Fördriver du tiden:Har alldeles för lite tid, så finns inte så mycket att fördriva, men i soffan kanske

Många stör du dig på: Sverigedemokrater stör jag mig på, för jag gillar inte deras budskap

Tror du?

Att du kommer bli något: Jag är redan något, har ett kanonjobb & eget företag , i framtiden hoppas jag bli husägare, fru & mamma

På rymdvarelser: Nej

Att folk tycker om dig: Ja det tror jag att folk gör

På ett liv efter detta: JA :-)

Att du kommer leva länge: Ja det hoppas jag

1 kommentar:

Anonym sa...

Baby! Saknar våra studer med, det får bli bättring på den fronten!! kramis