fredag 13 augusti 2010

Pyssel och stök...

Gokväll

Idag blev det att jobba ute, har skottat grus gräs och annat. Det tar sig och nu är allt grus på plats. I morgon kommer pallkragar , som ska betsas svarta:-)



Sen har jag satt upp ny tavla i köket och text på insida skåpluckor.





Ska upp med muffinsrecept och kladdkaka också:-)







Gillar tavlan, fornasetti collection Cole & son tapet, men det finns en tjej som gör dom som tavlor kostar fr. 99 :-.


Min mage har
lugnat ner sig, jag har hållit mig i från kaffe helt idag och bara ätit kokt mat. Plus en kur omeprezol 20 mg, som ska ätas 2 veckor( losec även kallad) i morgon blir det eventuellt 30 års fest beror lite på min mage sen blir det besök av pappa & Ulla.

Elle pratar som aldrig förr och det blir bara roligare och roligare varje dag som går.






Kram Frida

3 kommentarer:

Elin sa...

Shit vad du pysslar på! jag blir väldigt inspirerad och samtidigt lite ledsen när jag inser att jag bor i en liten hyres tvåa där jag inte riktit får göra som jag vill....
Men lite ideér har du gett mig som jag ska sysselsätta mig med i höst och vinter :)

rebecca sa...

Klart ni ska komma på 30-årskalas :)Se till att äta bra hela dagen imorgon också så kanske ni kan ta er ut... Det var alldeles för längesen vi sågs..

Kraaaam

Inreda Mera Hemma sa...

Ja kanske vi får se hoppas det blir en bättremorgon dag:-) men ses måste vi göra:-) alldeles för länge sen kramen