fredag 27 augusti 2010

Höst rensning....

Gokväll

Jag rensar för fullt överallt, garderober, förråd & inser som vanligt att man har för mkt av allt... Så nu ligger det ute lite grejor på tradera

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=744797&listtype=BuyNow

Lite smått & Gott!

I morgon ska jag lägga ut lite grejor på blocket. Sen i höst ska jag rensa upp hela vinden och sortera ALLT.

Planen nu är att jag ska SPARA SPARA SPARA, inte handla så mkt onödigt. Vill ju resa i vår.:-D

Skönt att rensa... Man blir som glad:-D

3 kommentarer:

Elin sa...

Oh vilka fina skor!
problemet när man börjar rensa nånstans är att man hittar fler och fler ställen att rensa på :)

Lina sa...

Härligt! Skulle jag också behöva!! Vad fantiserar ni om för resa då?? Nyfiken! :)

Inreda Mera Hemma sa...

Ja jag håller på att rensa ihjäl mig, och det tar ju aldrig slut, men jag ska få ordning & reda. Ska trots allt bo här nu i 20 år typ. Resa till värmen tänker jag nog, men kanske BArcelona, Kreta Eller New York. Får se vad plåboken säger. Tror det kanske blir Gotland sommaren 2011 med Bohman Cederhills. Det får kanske räcka som resa, gissar jag att plånboken säger:-P