måndag 23 augusti 2010

Planering....

Godmorgon

Sitter och tittar lite i min kalender och planerar in olika grejor. Vardagen är snart här. Micke börjar jobba om 1 vecka. Och skola om 2 veckor. Det är födelsedagar och vi ska ha namngivning för Elle. En kräftskiva skulle jag också vilja planera in. Babysimmet ser inte ut att bli av, det är söndagar och när Micke pluggar och jobbar i höst blir det Inge bra tror jag, eller jag blir ensam på det, ja vi får se.


Jag sitter fortfarande i morgonrock och ska försöka hoppa i kläderna snarast. Ser fram emot kvällen då jag ska bli fin i håret.
Kram Frida

2 kommentarer:

Lina sa...

Hör gärna av dig angående babysimmet. Jag tror att jag ska anmäla oss trots det att Simon troligtvis bara kan vara med ibland.. Vi kan ju gå tillsammans de gångerna! ;)

Inreda Mera Hemma sa...

Vi ska inte gå det passar dåligt, jag vill att vi båda ska vara med , själv nån gång funkar ju men inte jämt. Så vi passar denna gång