torsdag 26 augusti 2010

Första natten...

Elle sov första natten i sitt rum, det gick bra, somna 19.30 vakna 07. Vi stöka till lite igår men det saknas lister, gardin & mattor.





Igår var också första gången då vi hade barnvakt. Elles farmor och farfar var här:-) Elle sov och skötte sig bra. Vi såg interception på bio, riktigt bra:-)

Idag hade jag tänkte gå in till stan och köpa alvedon. Men när jag går ut och känner regnet & temperaturen, blir jag inte så peppad.

Känner mig riktigt ur form idag:-( men skulle verkligen behöva få mig ut. Tar en kopp te och peppar upp mig:-)

Kram Frida

2 kommentarer:

Lina sa...

Så fint hon har det! Längtar till att få göra i ordning Märtas rum!! ... Kanske inte första prioriteringen dock! ;)

Vi hörs

Inreda Mera Hemma sa...

Tack, ja nä ni har ju en hel del annat att stå i:-/ Ni har fasen renoverat i 3 månader... fasen så jobbigt alltså. Bra jobbat:-D