måndag 23 augusti 2010

Dagen som gick

Gokväll

Ligger i sängen och känner mig rätt trött. Känner av träningen i går lite,I morgon blir det ett löp pass.
Haft en bra dag, tog sovmorgon till 9,30, efter lunch tog vi alla en låång prommis. Sen när vi kom hem så städades det lite & jag gjorde lite musli. Enkelt nyttigt & gott.




































Mums blev det. Jag tog lite av det jag hade hemma aprikoser havre gryn, vanlig och fiber, russin och mandlar. Sen köpte jag dinkelflingor & dinkelpuffar på lösvikt.
Gjorde dock en miss med att rosta aprikoserna i ugn med allt det andra det skulle man inte göra. Torkad frukt blandas i sen.

Sen åt jag och Micke middag i skift då Elle inte var på bra humör och inget hjälpte. Klockan 18 pep jag i väg för att bli fin i håret av syster, ( som jobbar på frisörteamet på Coop) det blev jag även:-)) jag har fått tjockare hår, det förstår jag inte. Har ju slutat amma för 1 månad sen? Borde jag börja tappa det nu snart då?

Efter håret blev det handling på Coop sen hämta jag ett paket från Ellos, har köpt 2 nya chinos i storlek störreänvadjagbrukarha men jag har INGA byxor som jag kan ha och nu är det höst & kallt , vad gör man?!? Så det var ett måste. Dom satt väl okej. Jag ler ju inte precis då jag sätter på mig ett par brallor. Men om nån månad räknar jag med att le.
Hur som haver var dom snygga & bra pris 199:- sen 40% på ena paret 119:- med en kod som du hittar på www.ellos.se. Ett par svarta & ett par gröna.










Elles humör fortsatte att vara dåligt i 2 timmar efter jag åkt iväg typiskt. Så arg och ledsen är hon sällan har hänt 2 ggr förut. Första gången inföll även då jag satt hos syster och blev fin i håret. Hoppas att det är bättre i morgon med hjärtat.

I morgon har jag inte sovmorgon, men har jag tur kan det bli till 08. Får väl se. Godnatt på er
Kram Frida

Inga kommentarer: