söndag 8 augusti 2010

Långfian...


Elle växer så det knakar, växer i rask takt ur 62 och 68 sitter nu bra. Köpte höstoverallen i 68, borde jag ha köpt 74??? Ska på BVC på måndag och mäta väga och ta första vaccinations sprutan. Men jag mätte på skoj och hon är 63 cm lång.
Elle är in riktigt kry, rasslig och :-(
Hon sov 12 timmar i natt.20 till 08, sen mellan 9-10. Hon har ingen feber och är pigg. Leker just nu i gymmet.


Jag känner mig inte speciellt pigg. Sover fortfarande jättedåligt. Har gjort det sen Maj. Till och från. I natt drömde jag att jag blev skjuten och tillfånga tagen. Sen avrättades människor med Kulsprutor. Hemskt var det. Minns hela drömmen i minsta detalj

Idag är det kalas igen, idag fyller Lisa år, stort grattis.

Annars hade jag tänkt ta en prommis idag men regnet sätter stopp nu, kanske spricker upp efter lunch??
Hoppas, nu blir det lite kaffe och sen stök.
Kram Frida

1 kommentar:

Lina sa...

Ser att Elle och Märta kommer att bära likadana overoler i höst/ vinter... Fina är de! Jag bytte till stl 74 och Märta har fortfarande stl 62/68! De växer ju som sagt så det knakar!! De ska ju också rymma lite kläder där inne tänker jag. Kram