torsdag 26 augusti 2010

Mysig dag

Gokväll

Sitter i soffan & ser Ernst sommar och myser med en kopp te, syster och Moa har just åkt. Hon lämna ett gammalt sminkbord med pall som ska säljas på blocket. Men det var ju himla fint


Om man klär om pallen och hittar nån fin plats?!? Ja vi får se. Har ett Ikea skrivbord i ek som jag vill
Kasta.
Har annars tagit fram symaskin och börjat sy en gardin till Elles rum


Det går sådär, jag & sy går inte ihop, jag har bråttom , svär och syr snett men jag försöker i alla fall. Ernst säger nu hej då för i år och jag tackar för den inspiration jag fått, en kryddträdgård och i helgen ska jag göra en klädhängare av en gran, gjuta en betongfot & betsa svart. Ide Ernst . Han är bra Ernst lite läskig men bra.



Det blir en tidig kväll här, imorgon hoppas jag på mindre snor & ser framemot att åka till Kåge & hälsa på Anna & Assar.

Godnatt
Kram Frida

3 kommentarer:

Emma sa...

Du är nog inte ensam me att inte komma överens me symaskinen :)) händer rätt ofta att man syr snett och sen en svär man en ramsa :)

Emma sa...

Du är nog inte ensam me att inte komma överens me symaskinen :)) händer rätt ofta att man syr snett och sen en svär man en ramsa :)

Inreda Mera Hemma sa...

hehe ja det är ju bra:-P