söndag 29 augusti 2010

Planerar veckan lite...

Imorgon är det måndag & vardag. Vi börjar dagen med ett BVC besök. Sen hem och kurera, varken jag eller Elle är på topp.
Har inte varit en bra dag i dag heller.... Jag misstänker en tand men inte riktigt 100%

Tisdag har vi inga planer, hoppas vi är friska:-)

Onsdag är jag bjuden på
Lunch med boendeprojektet på nordanå. Vi ska få höra hur resultatet blev och högsta chefen ska förhoppningsvis berömma oss:-)

Jag hoppas att vi kan åka ut till jobbet och hälsa på, och att Emma och barnen är friska så vi kan åka dit. Sen vill jag träffa bästa Sandra & Eddie

Mamma var förbi och sa hej och Elle fick massa nya kläder. Elle bjöd på ett litet leende men mest tårar:-( men tackar för dom fina kläderna:-)

Nu ska jag lägga mig i soffan & dricka te äta lite popcorn kanske:-)Elle har just somnat efter en kämpig eftermiddag.





Kram Frida

Inga kommentarer: