måndag 2 augusti 2010

360 träningscenter eller Friskvårds?


Vilket gym ska man köpa kort på?

Har ju varit en trogen friskvårds fantast sen 5 år tillbaka... Ska jag fortsätta med det eller köpa på 360

Fördel med friskvårds enligt mig...
  • Billigare än 360
  • Inte så mkt folk i gymmet
  • Ligger bra till
  • M tränar där
Fördelare med 360
  • Största delen av mina vänner tränar där
  • Ligger bra till
  • Fräschare än Friskvårds...
En viktig faktor för mig är mängden folk i gymmet, jag kom i håg då friskvårdskompaniet hade sina glansdagar & måndagar gick det inte träna på.
Prismässigt är det väl inte så stor skillnad, & jag får 1500 kr av jobbet som jag kan dra av:-DDD Alltid något.

Så vad säger ni, vad tycker ni? För & nackdelar...


1 kommentar:

Anna B sa...

tycker ju 360! 26/8 börjar mamma-barn gruppen!

Kram