tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Godmorgon

I morse gick jag av ett väljobbat pass, nu är jag ledig tills lördag känns skönt. Har inte så mkt planer. I kväll ska jag till Emma M och se hennes nya place och dricka te :-D


Idag när Micke kommer hem ska vi bege oss mot solbacken och kolla barnvagnar igen, tror det blir en brio Happy. Jag tycker att både Brion och EmmaLjugan känns bra så ja... ska väl bara checka dom små detaljerna, typ inställningar och annat. och prata med proffsen. Sen blir det inte många mera knop. Skönt att inte ha så mkt planer för veckan. I morgon fyller sambo år. Han jobbar så jag får fira han på torsdag.
Jag undrar om jag ska bege mig mot Medle hållet nån dag här? Längsen jag träffa Dessie med familj... Ha en fin tisdag

2 kommentarer:

Dessie sa...

Det tycker jag verkligen att du ska göra! =) Vi skulle ju kunna luncha nån dag!! Kram kram

Dessie sa...

It`s a date! =)