torsdag 28 januari 2010

Harmoni

Jag finner mig själv väldigt harmonisk , jag stressar aldrig och känner en inre lugn & ro som jag aldrig upplevt förut. Det är underbart. Jag har visserligen massa energi och svårt att bara ligga ner & vara sjuk.

Igår låg jag & titta på min mage och hur den lilla boxade på där inne så magen ändrade form, jag kan ofta bara stanna av och stå och titta på min mage hur den sakta men säkert växer. Jag längtar så vansinnigt till maj. Jag tror att vi kommer att få en liten tjej. Känner som på mig det , en liten Elle eller Agnes. Sambo tror pojke.. ja vad det än blir så blir det bra & fantastiskt. Vi är många vänner som ska ha bebis och det kommer att bli en sån trevlig vår & sommar, först ut är Emma som snart i mars ska ha sen blir det en varje månad. Jag & Anna kanske tajmar och föder samma dag!?!? Vem vet...

Jag har köpt dom först plaggen nu, från Villervalla, sen så har en lista på saker som ska köpas in gjorts och vi ska snart köpa vagn eller få en vagn. Bil- Barnstol ska vi låna, och det är tacksamt. Sen ska vi på ikea. Snart ska barnrummert börjas med. Läggas nytt golv, målas och fejjas. Åhh vad jag längtar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bild på magen efterlyses!

/Bettan

Dessie sa...

Håller med Bettan!!! Vi vill också se!! =D Ja men visst är det mysigt. Passa på och NJUUUUT allt du kan för det är ju något men inte upplever så många gånger trots allt! Liam är också sjuk igen så vi sitter inne och kurerar oss med film och godis. Bästa medicinen eller?!? *hihi*
Krya på dig vännen.
Kramen

Frida sa...

Ja ska försöka lägga ut en bild:-)) att vara sjuk är Inge kul tur det fins godis;-) själv kör jag på te och färsk frukt och chips som kur:-))