lördag 23 januari 2010

Jobbarhelg

Gokväll

Jag & Sambo är mitt upp i jobbarhelgen, jag har nyligt anlänt hem & sambo kommer hem vid 24.00. Känns skönt att vi har samma tider ca och sen ledig ca resterande av veckan:-D

Haft en kanondag på jobbet som har inneburit shopping second hand och fika & så har jag skurit mig i tummen. Jag har dock inte shoppat men jag har varit smakråd och det gick hem:-D

I morgon väntar också en jobbardag men då ska jag inte glömma mina stödstrumpor har ont i mina fötter.
I morrn går jag också in i v.24 TjoHoo! Ser jag framemot.
Ser även framemot nästa vecka så jag har följande upplägg:
MÅNDAG: Ledig
TISDAG: Möte 9-12
ONSDAG: Jobb 8-16
TORSDAG:Ledig
FREDAG:Utbildning 12-16
LÖRDAG : Ledig
SÖNDAG: Ledig

Älskar nästa vecka. Ska nog jobba några Xtra timmar med boendeprojektet så jag kan avsluta det till veckan, jag lär få dålig betyg på att vara klar i tid men jag har kämpat med att få intervjuer och lagt ner många timmar. Hoppas chefen ser det så.

Jag har ju hunnit fylla år också & det har droppat in lite presenter. Fina presenter. Emma min fina vän handla så klart en present då vi inte skulle köpa presenter. Jag har ju gjort samma sak och har en liten sak liggandes här;-D

Fina saker... som jag har fått

















Min mage har hämtat sig efter 2 veckor krasch, och det tackar vi för. Nu kan jag kanske äta och inte behöva känna sådan smärta.

Jo jag baka en paj  på jobbet i dag som Linnea har skapat, Läs hennes Blogg & recept här:


Bild lånad från hennes Blogg. Pajen blev JätteGOD

Ha en fin söndag

Inga kommentarer: