onsdag 27 januari 2010

Sjukstuga

Hej

Sjukstuga här hemma, sambo ligger i feber och dyngförkyld. Jag har inte så mkt feber är bara lite krasslig. Tur att jag hann så mkt i går, jag jobbade med boendeprojketet hela eftermiddagen, hann klart intervju + sammanställning, sen han jag storhandla för månaden. Helt perfa, nu sitter jag här och tittar ut genom köksfönstret. Snöstormen gör att man knappt ser ut.  Vi är lediga tillsammans i dag, och planen var utflykt. Men ja den planen blir inte av. Vi har sjukstuga i stället. Fördel att bli sjuk då man är ledig är stor. Det händer ofta för mig, ganska bra då slipper man vara sjuk från jobbet & förlora pengar , nackdel ja vi är ju knappt ledig tillsammans så en utflykt hade inte suttit fel.


Hyrde massa film i går, så nu ska vi se Mammut. Såg Wallander & Baksmällan i går. Mkt bra. Ikväll blir det soffläge och baar mys samma i morgon, bara att kurera sig så man kanske är kry innan helgen.

Inga kommentarer: